Packa Packa Packa

Ja nu är man i full gång med att få ner sak i väskan! Jag är egentligen så sämst på att packa för jag tar alltid med mig för mycket kläder :p Men skit samma, iår ska vi åka bil till Gräsö så d kan det få bli lite extra ;) Man tror alltid att man behöver mer än va man egentligen gör. Men nu fick man ett extra tält att dra på med, men som sagt, tack och lov att vi åker bil! Hoppas bara det fixar sig med skjutsen hem för kommer inte orka bära allt :p Speciellt inte i värmen ;o

Kl 09.15 imorse var jag på Af för jobbmöte 2. Det va varmt och ingen luft i rummet och jag höll på att somna :p Sen mötte jag mamma på stan och vi köpte glass och kollade lite i affärer men blev inget handlat för min del. Eller jo, en deo blev det :p Behövligt i denna värme ;)

Ikväll ska jag ta en sväng till Ellen och hämta mitt goda vin som väntar där på mig :) Vilka underbart soliga och mysiga dagar vi ska ha! På torsdagen kommer Ida och Camilla och sover i alla fall en natt :) Trevlans! Kanske andra som kommer och tittar förbi en sväng?

Nu ska jag fortsätta att packa så att man blir klar. Får ju inte glömma nåt :o Kommer jag väl säkert göra ändå, men måste se till att det viktigaste är med :) Får se om jag skriver nåt mer annars blir det inte förrän lördag i alla fall! Ha det bra i solen, för det ska vi!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0