Nämen ser man på!

Japp, jag har skaffat mig en ny blogg :) Ville ha en ny adress, har fått lite klagomål om den ;) Visserligen är det här nya lite långt men förhoppningsvis så kanske den är lättare att komma ihåg :) Inga siffror och då! Så nu har man suttit och fixat med den här, blev rätt bra men ska väl göra lite mer nån annan gång, när jag orkar :p

Har inte haft så mycket för mig idag, gick upp halv 10 för Jakob skulle hem med 10.18 bussen. Tyvärr :/ Han och nåra polare ska ju ut med segelbåten. Men det är lugnt, vi hade en jättemysig midsommar igår som jag inte skulle byta bort mot nåt i världen! Tack för det hjärtat mitt, älskar dig <3

Ensam hemma ett tag till. Resten av familjen har varit hos pappas bror i deras stuga. Men rätt skönt med den här tystnaden :p Fast inte helt tyst för min mage har börjat kurra, är nog dags för lunch snart! Ska äta det som jag och Jakob lagade igår, fysatan så gott det blev :D Tror jag ska gå ner och käka på en gång nu ;)

Men glöm inte att det här är min nya blogg nu så läs denna och inte den andra! Den andra kommer jag ha kvar men kommer sätta lösen på den som bara vissa KANSKE får ;) Man måste ju få skriva av sig ibland ;o Smaklig måltid till mig!



<3


Kommentarer
Postat av: Frida

Wiiie! Tveksamt om jag kommer att komma ihåg denna, men större chans iaf ;) You Go girl ! (haha)

2009-06-20 @ 21:55:28
URL: http://fridanvafan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0