Midsommardagen

Vaknade upp bredvid den vackraste man kan tänka sig idag :) Han är så underbart söt min pojke ^^ Önskar han kunde ha stannat längre, men han åkte tidigt :/ Och nu ligger han och sussar sött på båten nånstans vid Stockholm. Längtar redan efter honom som en tok! <3
Har inte hänt så mycket idag, Suttit vid datorn har jag, kollat lite på tv. Sen kikade ju solen fram så då passade jag på att sola! :D Skönt som bara den va det :)

På måndag bär det av till Pilsbo för att jobba. Ser ut att bli fint väder så det betyder at tman kommer bli brun :) Det tycker jag om! När det är sol i Pilsbo då blir man verkligen brun! Tar som fan på en där ;) Känns bra att åka och jobba, träffa alla anda som man jobbar med, världens skönaste människor :D Längtar faktiskt måste jag säga :) Men nu har jag nog suttit här länge nog. Ska bara kolla min facebook och sen blir det sängen (med lite tv-zappande :p)! GODNATT :)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0