Då va man hemma igen!

Har haft flera underbart soliga dagar i Pilsbo :) Det kan man kalla ett jobb som känns som semester ;p Har blivit riktigt brun nu! Knappt nåt moln på dessa dagar. Och eftersom man är ute mesta delen av dagarna så har man fått mycket mycket sol på sig! Inget dåligt jobb alls det där kan jag säga :) Kanske inte bästa lönen men kul har jag haft :) 7 ledare och 41 ungar, det är inte dåligt. Men man hade kunnat stanna längre men å andra sidan är det skönt att va hemma :) Traffade Malin en dag med! Kul att se henne där :)

Imorn är det möte på Arbetsförmedlingen kl 09.15. Usch, känner inte för att gå upp tidigt efter de här dagarna med lite sömn :s Hoppas man inte behöver sitta där hur länge som helst. Sen kommer Jakob in till stan i alla fall och så tar vi bussen hem :) Ska nog ta en dags paus från solen, för på lördag ska vi stå hela dagen i Norrskedika. Man vill ju inte få solsting :p

Nej men nu ska jag blicka ögonen mot tv:n igen innan det blir sängen! Sov en stund när jag kom hem men ärfortfarande trött. Så nu ska jag säga hej och godnatt! Ellen, jag läste ditt inlägg och vi hörs om Gräsö snarast! :)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0