Brun och bränd

Japp nu har det varit några soliga dagar och der har resulterat i att man är både brun och bränd :p Svider lite på endel tällen men är rikitgt nöjd att jag blivit så brun som jag är :D Brunare än Jakob faktiskt ;) Utom på magen -.- Damn! Men men :) Imorn blir det nog lite vila från solen. Om det inte blir en badtur :p Ska mysa med älsklingen i alla fall innan han åker hem imorn <3 Sen blir det middagsmys hemma hos Ellen, och det är inte dumt det ;)

Nej men skulle bara ha en snabb uppdatering :) Bara 3 dagar kvar till Gräsö och bara 12 dagra kvar till Riks! :D Det är riktigt najs det ska jag säga er ;) Så vi håller tummarna för vackert väder! Mer än så har jag inte planerat i sommar så hör av er för fan :)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0