Borta mån-tors

Japp imorn bär det av till pilsbo för att jobba till på torsdag! Är så glad att det ska bli fint väder så man kan bli mera brun :) Kommer bli bra dagar (hoppas jag)! Har packat det mesta, hoppas jag inte glömmer nåt bara. Ska väl hoppa in i duschen snart tror jag. Ska inte lägga mig för sent, ska ju upp kvart i 7 så :p Sofie och co hämtar mig halv 8 ungefär :) Kommer bli najs!

Har inte gjort ett piss idag. Solade ett tag då när solen tittade fram och det var riktigt trevligt :) Tror det tog lite :) Sen kom grannen över och vi passade lillflickan Mayday en liten stund. Hon är så söt ^^ Gullflickan :) Sen blev det lite grillning här hemma och sen hamnade man här. Och älsk är kvar ute på båten, saknar han som en tok ju! ;( Men han har lovat att komma och hälsa på i Pilsbo :) Jippi säger jag till det! Han är så underbar min man att jag inte klarar av att va ifrån han alls <3

Men tror jag ska in och simma i duschen nu! Innan jag blir för trött och innan det blir för sent. Måste ju hinna torka håret med ;o Btw, måste bara säga att jag nu funnit mitt nya favoritband! Dead by april, så jäkla bra! Lyssna på dom ;) Losing you är den från Robinson 2009. Alla låter, grymt bra! Men nu skrivs det inget mer förrän tidigast torsdag!



<3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag hoppas inte att det är ett människobarn som heter mayday? :s

Jag tycker iaf att vi borde satsa på MINST en box i var, hur låter det?

HAHA jag vet, "i keeeep ap with yoo!".

Ha det så bra så hörs vi när du kommer hem! <3

2009-06-21 @ 21:38:40
URL: http://wholeworldstops.blogg.se/
Postat av: milla

Åh du verkligen!! Nu saknar jag er som en tok och vill göra nått kul med er alla!! Kanske i helgen som kommer?? :) måste prata ihop oss nu och träffas. <3

2009-06-21 @ 21:54:04
URL: http://millrill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0