Bara två dagar kvar då :)

Imor är det tisdag så sen så är det äntligen onsdag och då bär det av till Gräsö med Ellen! Tältar där till lördag :) Så vill vi ha lite sällskap och såtycker jag så kom och hälsa på! Vi har bestämt att det här blir bästa året :) Tredje gången gillt! Visserligen har de tidigare åren varik kul med, men iår ska det bli bäst ;)Va hem till Ellen idag och käkade middag och då satt vi och planerade allt :) Fan va man längtar! Hoppas att Ida och Camilla kommer på torsdag och slår upp tält bredvid oss :)

Idag åkte älskling hem och det kändes ju tomt :/ Har haft så mysiga dagar med min underbara! Han är min bästa vän verkligen, kan säga allt till han :) Tack för att du finns och gör mitt liv till en dröm <3 Synd att han inte kunde stanna tills imorn. Men jag ska ju till Af igen och han ska besikta släpet till båten. Så får inte träffa han förrän på söndag eftermiddag/kväll :s kommer sakna dig like hell! Men tur att man ska iväg och ha skoj så tänker man inte så mycket på det :) Imorn kommer det ju bli en massa att göra känns det som. Packa allt som ska med och så. Tur att jag hann skriva klart tidsrapportern idag i alla fall, annars hade jag haft det att göra med. Får inte glömma att ta med mig nåt, får ta och skriva en packningslista! Men nu ska man väl sova snart eftersom man ska på tidigt möte imorn :s



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0