Tända ljus och en kopp te.

Det är nåt som jag tycker om ^^ Hur mys som helst och riktigt avkopplande. Känner mig dock väldigt varm nu av teet, men va fan, man får ju inte alltid som man vill det! Det är åtminstone mysigt :)

Imorn har jag planerat att hoppa upppigg och alert och fixa och dona med lite grejer! Det får inte bli en slapp dag som är helt värdelös, imorn ska jag få saker gjort! Städa lite och fixa annat som behöver fixas. Är det nån som har lust att göra nåt kan man ju alltid höra av sig, för jag har nog inte tillräckligt med saker så det tar hela dagen :p Känner mig så sjukt rastlös nu så jag inte vet va jag ska ta mig till. Det gör ju inte saken bättre att man är ensam hemma heller. Jag vill göra nåt kul! Känns som att de flesta jobbar dock :/ Eller är bortresta. Jag hoppas verkligen att det händer nåt i helgen, annars tror jag att jag kommer avlida..



<3

Kommentarer
Postat av: frida

tända ljus och te är ju mysigast på vintern när det är snö och kallt ute :)

skulle så gärna träffa dig imorn! :o men det kanske inte hinns med..? :/

2009-07-30 @ 23:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0