Söndag.

Jo det är söndag och jag är trött :p Igår va en riktigt lyckade kväll tillsammans med Stina :) Träffade mycket kul folk! Tyvärr sprang ju tiden iväg, vi får väl göra om det igen ;) Tack i alla fall för en utmärkt lördagkväll!

Men idag blev det bara massa slapp och lite film. Sen senare på dagen åkte jag och mormor in till stan och käka på restaurang ^^ En försenad födelsedagspresent :) Det blev indiskt, New India. Fy satan så gott det va, buffé och allt! Synd att man blir mätt så fort annars hade jag nog suttit kvar där än och ätit ;p Men nu är man i alla fall mätt och belåten och nyss hemkommen! Vet inte riktigt va man ska hitta på nu, det blir väl bara söndagsmys skulle jag tro :) Är ganska så trött så får se hur länge man orkar va vaken :p Men nu måste jag nog byta till mjukiskläder och tvätta av lite smink!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0