Pigg och glad?

Idag är det jobbintervju som gäller och jag vet inte alls vad jag tycker om det på ett sätt. Inget jag egentligen vill jobba med, men får man inget annat så.. Jag behöver ju pengar liksom. Så får jag det är det väl bara att testa och funkar det inte så gör det inte. Men då har man nåt medans man letar vidare! Smart, i know ;p Efter intervjun måste jag och boka körlektion och kanske lämna in mitt CV på några ställen. Man får se va man hinner med!

Vet egentligen inte varför jag är uppe så tidigt. Jag hade faktiskt kunnat sova lite längre, i alla fall tills nu. Men nej, kl 09.00 ringde klockan och jag hoppade upp! Men är man dum så är man. Jag är ju inte tidsoptimist om man säger så. Men men, då kan jag ta det lugnt i alla fall. Har redan gjort ig iordning och allt sånt, ska väl bara stoppa i mig nåt att äta. Va det blir kommer bli en överraskning för oss alla ;)

Kan inte låta bli att lägga in en ny Dead by April-låt idag, de är grymt bra och jag får aldrig nog av dem! Finns många att välja mellan, men idag kände jag för denna underbart braiga låt! Men svårt att ha en favorit. Måste man välja nån blir det gårdagens upplägg: Promise me. Men den här, My saviour, är grym den med :D

 



<3

Kommentarer
Postat av: Jessika

Fin blogg :)

2009-07-29 @ 12:31:41
URL: http://jessikaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0