Nu blir det torsdagsmys!

Fast men mig själv dåra :p Och utanför sitter lillsyster med 2 kompisar och tjattrar och glor på film. Men det är bara att höja volymen på tv:n ;) Har poppat lite popcorn och ska nu zappa runt lite och se vad som visas :) Så blir lite hemmamys med mig själv såhär på namnsdagen!

Mormor kom hit och lämnade en massa goda körsbär som jag suttit och mumsat på ^^ Yummie! Och jag har lagat middag till alla, min specialité: Korvstroganoff a la Emma ;) Det satt fint i magen! Ska bli skönt att bara ta det lugnt. Det har jag visserligen gjort hela dagen :p Gick och la mig och sov igen vid typ 1 och sov i kanske 2 timmar :p Men det behövdes och det va skönt ^^ Så nu blir det bara mera slapp :D

Imorn hoppas jag på att jag får min nya mobiltelefon :) Om inte så måste jag vänta tills på måndag och det känns ju ganska så drygt :o Så nu ska jag hålla tummarna! Ooooh, du blir det Simpson ser jag :D



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0