Jobbcoach och nya skor!

Jaha, kl 9 va det bara att gå upp imorse för skulle ju in och träffa min jobbcoach för första gången. Gick fortare än va jag trodde och jag tror det här kommer gå bra :) Hon va trevlig och så i alla fall. Efter det korta mötet blev det ett besök på banken där jag satt in mina pengar som jag fick i samband med mitt stipendie :) Sen fick man leta reda på lillsyster och samtidigt så passade man på att köpa sig ett par skor på HM för 129 kr ;) Och nu sitter jag här och vet itne va jag ska göra. Vila lite i sängen tror jag, är hur trött som helst.

Igår va jag, mamma och Sara till Thun's och hittade lite fina saker :p Så skönt att kunna handla ibland! Om 2 veckor när mamma har semester igen ska hon och jag in till Stockholm och shoppa :) Då jobbar pappa och Sara är i Frankrike så då ska vi passa på! Men nu måste jag sova en liten stund, än är man ju inte helt frisk precis.



<3

Kommentarer
Postat av: frida

finns det något bättre än att shoppa billiga skor? haha nej jag tror inte det :)

krya på dig gumman! <3

2009-07-21 @ 17:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0