Jobb.

Nu är det ju så att jag fick jobbet på ProVoice. Och jag tackade ja. Vi får se hur det går, jag har ju inte hört positiva sakerav andra men tänkte ändå ge det en chans. Det är bättre än ingenting så länge i alla fall, just nu får man ju inte in ett öre. Så jag hoppas att det kommer funka! Men jag ska fortsätta leta jobb, det kan ni lita på. Hoppas att jag kan hitta nåt bättre ganska så snabbt. Men som sagt så duger ju det här ett tag. I need the money!

Dagen på stan med Frida va väldigt trevlig :) Vi satt nere vid ån och snackade en massa. Och så köpte vi mat på Subway och satt oss och åt vid ån med! Mumma ;) Det tycker jag allt om! Va riktigt kul att träffa henne igen, det blir inte ofta tyvärr.. Men bio snart då! Och då fan ska ju Jessica med också :o Det har vi redan bestämt ;)

Men helgen känns sådär just nu. Jag skulle gärna ut imorn men verkar inte som att jag har nån mer som är på. Så vi får väl se hur det blir. Men funderar faktiskt på att gå ut nästa helg. Ska egentligen till stugan men Malin kom med ett ganska så frestande erbjudande. Så vi får se hur jag gör :) Men det är nästa helg och jag vill ha nå skoj att göra nu i helgen! Men kommer väl bli en slapp helg.. Tur att man va ut förra helgen åtminstone :p



<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

ja det ser jag fram emot :D

2009-08-01 @ 12:40:03
URL: http://jessicasvensk.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0