Idag har man åkt bil

Jag är så dålig på att uppdatera just nu men har en massa mysiga dagar med min älskling ^^ Och det är mycket viktigtare och mysigare än att sitta här :p Och imorn åker han ju hem för åker ju fredag natt/morgon på riksläger :) Längtar som bara den! Men kommer sakna Jakob :/ Har haft underbara dagar, älskar dig <3

Idag va vi till Delsbo och till min bror med familj :) Tyr fyller 1 år den 21 juli så vi va upp och grattade honom nu :) Han har blivit så stor och är så söt ^^ Va kul att träffa dem :) Det blir ju inte så ofta dock :s Och det är ju synd. Men det blev en del tid i bilen. Men älsklingen va ju med i alla fall och det är alltid trevligt sällskap :) Nu blir det tv-mys! Har nyss ätit goda toasts ^^ Kl. 9 börjar en film på 6an så nu ska vi ha våran sista myskväll tillsammans på drygt en vecka. Men jag vet i alla fall att jag kommer få det kul där borta :)

Jag är seg med att ladda över bilder från kameran till datorn så det kommer inte bli idag heller :p Imorn om ni har tur annars inte förrän jag kommer hem (a) Nu ska jag krypa ner bredvid Jakob!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0