Host host host

Ja så låter det här hemma just nu för jag kan bara inte sluta hosta. Fattar inte att jag inte bar kan bli frisk nån gång! Snuvan och det är borta men hostan vill inte ge sig. Tror jag blir tokig snart asså.. Och halstabletter hjälper bara en stund, sen börjas det igen. Jag får väl ta och dricka nåt varmt tror jag. Måste få bort den här satans hostan.

Idag händer det inte mycket. Har visserligen itne varit uppe så länge för sov ju ganska länge idag :p Men kommer inte hända så mycket känner jag. Ensam hemma, då händer det aldrig mycket. Men man ska ju laga middag sen i alla fall. Och det blir itne va som helst, utan lite orientaliskt ;) Kommer bli så mums! Hoppas jag i alla fall :p Men det är ett rätt så simpelt recept så t.o.m jag ska nog lyckas faktiskt.

Nej men man har ju inte ätit nåt än idag så man borde kanske få i sig något. Får gå ner och leta och se va som finns. Medans kan ju ni få lyssna på ännu en bra Dead by April-låt ;)




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0