Dagen är räddad!

Japp, för idag blir det en sväng in till stan för att umgås men min kära Frida :D Vilken tur att hon va ledig idag för jag tror inte jag hade orkat gått hemm en dag till. Men jag har faktiskt hunnit med lite här hemma med, och klockan är inte ens halv 11 ;) Men skönt att komma bort från huset och ensamheten. Fint väder är det också ochdå blir jag glad :) Gå omkring i stan och bara ha det mys, kanske käka nåt. Det ska bli riktigt kul :) Men måste stoppa i mig lite frulle och så måste ju sminket på ofc. Ha en trevlig dag ute i solen allesammans!



<3

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie och Henrik

Hej hej!! Fin blogg..:).. Hoppas allt är bra med dig!! Ville tacka för kortet vi fick. Superduperfint!! KRAM

2009-07-31 @ 17:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0