Då va man trötter..

Jaha nu har man precis kommit hem från stan och jag känner mig verkligen sjukt trött just nu. Förstår inte varför, har ju inte varit en sån ansträngande dag precis. Men somnar man sent och går upp tidigt + att det har varit varmare än va jag trodde det skulle va när jag klädde på mig imorse så kan det ju lätt bli att man känner sig lite sömning sådär ;p Man kanske ska gå och ta sig en powernap? Maybe..

Funderade på en eventuell utgång ikväll men har inte tid eller pengar just nu. Jag satsar gärna på utgång i helgen, hoppas jag får sällskap! Eventuellt fest på lördag, vi får väl se hur det blir med det! Men det skulle va skoj i alla fall :) Får snacka ihop mig med Stina så får vi se om det går ihop sig med hennes jobb.

På tal om jobb så va jag ju på den där intervjun. Jag måste säga att det verkade mer seriöst än va jag trodde. Sen va det faktiskt sjukt många som redan varit där på intervju och de ska bara ha in 6 st så vi får väl se om det går. De hade tydligen flera st per dag på intervju. Men jag är fortfarande osäker på om jag vill ha det eller inte om jag skulle få det. Fast det vore ju dumt av mig att inte testa. Vem vet, jag kanske är grym på det. Det kanske är mitt kall ;)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0