Bu eller Bä?

Igår blev det inge skriva av men tänkte att jag skulle försöka skrva ner några rader idag :)

Har suttit ni på morgonen inne på Arbetsförmedlingens hemsida och kollat jobb och sökt nåt sådär. Så sökte jag faktiskt till ProVoice, även fast jag varit så skeptiskt till det. Men va fan, man måste ju ha ett jobb så man kan ju lika gärna söka. Så gick in och sökte via deras hemsida och vips! En halvtimme senare ringer mobilen och de vill ha en på intervju redan imorgon :p Helt sjukt tyckte jag det va, lite läskigt nästan :p Så kl 1 imorn ska man vara där. Blev lite nervöst nu. Men det går nog bra. Vet inte om det är ett jobb som passar mig, men jag har ju lätt att prata med folk och ringa såna jag inte känner, så det ska väl gå bra :) Hoppas jag i alla fall :p Men det är ju ett jobb och jobb betyder pengar så det är bättre än ingenting!

Ikväll blir det middag hemma hos mormor. Morbror med familj från Småland kommer idag nångång på eftermiddagen så då ska vi passa på att äta lite middag. Trevligt ska det bli, har inte träffat dem sen i höstas skulle jag tro. Kusinerna har säkert vuxit en massa :o Men kul i alla fall, och gott! Mormor lagar alltid så god mat ^^ På tal om mat så ska jag nog gå ner och göra mig lite lunch nu! Får se va det finns hemma, man kanske får improvisera lite :p



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0