Bara drygt 6 timmar kvar

Fö om drygt 6 timmar ska man upp (?) och det bär av in till Uppsala! Bussen avgår kl.05:00 :) Tror inte det blir mycket sömn inatt, hehe. Men va gör det och vad spelar det för roll, vi ska ju på riks! Så jäkla skoj det ska bli :) Stina och jag har snackat ihop oss lite idag. Men jag har fan inte fattat att det egentligen är dags förrän typ...nu :o Helt sjuk men fan så skoj :D det här har man längtat efter! Hoppas vi kan ha vädret på våran sida. Men vi har ju varit emd om regn förut så va fan :) Hur som helst kommer vi ha grymt kul! Det har alltid jag och Stina ;) Så det här blir nog mitt sista blogginlägg för ett tag! Om jag inte känner mig rastlös och inte  kan sova senare :p

Älskling åkte hem idag vid 6 :/ Shit va jobbigt det kändes, har haft han hos mig så många dagar nu. Många underbara dagar :) Saknar honom sjukt mycket redan <3 Jag vet att det inte kommer kännas lika hemskt imorn, då får jag annat att tänka på. Men just nu vill jag bara att han ska vara hos mig igen. Jag älskar honom så galet mycket, helt obeskrivligt mycket :) Vi är gjorda för varandra. Han äger mitt hjärta för alltid <3


I can be your hero, baby.
I can kiss away the pain.
I will stand by you forever.
You can take my breath away.


Nu ska jag inte skriva så mycket mer utan bara avsluta det här. Jag har levt på moln flera dagar nu, har haft några av de bästa :) Kan bara tacka en person <3 Sen vill jag bara rikta några ord till några andra personer: Jag saknar er och jag hoppas vi kan försöka ses. Jag vill inte att ni försvinner, glömmer er inte. Hoppas ni som jag tänker på tar åt er :)

Avslutningsvis tänkte jag bara lägga upp en fin och ny bild på min kära brorson Tyr :) Han är så söt och jag är en stolt faster <3




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0