5 dagar kvar hörrni :)

Japp, det är endast 5 dagar kvar till årets riksläger! På fredag bär det av, kl.05.00 drar bussen iväg från Uppsala :) Ska bli så jäkla najs och jag längtar verkligen! ^^ Tror det kommer bli skitskoj, även om det inte kommer kunna slå Gotland förra året. Men vi ska ha kul, visst Stina ;)

I fredags kom vi hem från Gräsö. Blev en dag kortare för jag blev dålig :s Magen såklart. Ibland önskar jag att jag bara kunde ta bort min mage och köpa en ny på blocket! Måste kanske börja med undersökningarna igen och se om de hittar nåt och kanske får nån ny medicin som fungerar. Fattar inte va problemet är :s
Men Gräsö va det ja! Orkar inte riktigt skriva om det nu, klockan är ganska så mycket. Men bilder kommer komma upp senare! När jag fört över em på datan :p Men det va roliga och varma dagar :)

Igår va det fest hos Jossan på hennes magasin :) Jag, Jakob och Ellen cyklade dit och plockade upp Camilla och Isa på vägen. Det va riktigt kul där, även om det inte satte igång på en gång. Men det blev skojs och vi åkte hem när vi va på topp så vi minns kvällen som riktigt bra :) Va dock lite kallt att cykla hem men man hade ju trevligt sällskap (a)

Fick inte sova så länge som jag ville idag för skulle iväg på riksträff så nu är man ganska så trötter måste jag säga! Ska krypa ner i sängen bredvid min älskling nu och fortsätta mysa :) <3 Vi såg nyss på Dolt under ytan, så bra! Men som sagt, nu blir det mera mys! Godnatt.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0