Varför är jag vaken ?

Fattar inte varför jag inte kan sova. Jag försöker verkligen men fortfarande så är man vaken. Det är verkligen skit. För jag är egentligen hur trött som helst. Jag fattar verkligen inte. Hjälp! Tur att man är arbetslös (trodde inte jag skulle säga det nångång) för behöver inte oroa mig för att jag ska upp tidigt i alla fall. Men skulle ändå vara skönt att kunna somna i tid nån kväll och gå upp i bra tid så man har hela dagen. Det blir ju mörkt så fort igen. Men va ska man göra när jag absolut inte kan sova.. Det suger. Men måste ge det en till chans nu. Har ju ägnat hjärnan åt nåt annat än att försöka sova nu så nu kanske jag kan slappna av och somna igen (?). Fan, ögonlocken känns ju astunga, borde kunna sova nu. Hoppas på det! Najt najt på er sömntutor.



<3

Kommentarer
Postat av: Malinbanalin

åååh, jag hade verkligen samma problem!!

Vart helt tokig till slut.

Tänkte på allt som man inte ska tänka på när man ska sova, hopplöst!

Hoppas du lyckades somna till slut :)

2009-12-01 @ 11:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0