Stockholm.

Idag har varit en riktigt bra dag ska ni veta :) Har varit i Stockholm hela dagen och umgåtts med Lava. Först blev det lunch, riktigt smarrigt! Sen blev det bio: Alvin och gänget 2 :p Haha den va fan kul asså! Kan faktistk rekommendera den, man får sig ett ritkigt gott skratt^^ Vi gick runt lite på stan och så. Hade det mys. Men sen så blev det hemgång. Tyvärr. Men vi hade verkligen en trevlig dag tillsammans :) Måste vi snart göra om tjejen!

Mamma har köpt resväskor till i mars när vi ska åka till Fuerteventura!^^ Åh va jag längtar! Längtar bort från kalla Sverige och till varma Spanien. Kommer bli så jäkla nice asså. Bara 3 månader kvar. Hoppas det går fort!

Jaha, men snart ett nytt år då. Det ska fan bli ett toppen-år, det har jag bestämt! Jag ska göra det så bäst :) 2010 ska vara mitt år! Ett perfekt år tillsammans med mina underbara vänner. Glöm aldrig att ni är det viktigaste för mig, mina hjärtan! <3

Nej men som sagt, ett nytt år, nya hopp! Så nu börjar vi tagga för imorn och hoppas på att året börjar helt perfekt :p Imorn kör vi hörrni, kommer bli röj!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0