Snicksnack.

Idag är förkylningen lite bättre. Fast den sitter ju fortfarande i. Det går verkligen upp och ner. Synd att jag inte kände mig frisk (och hade lite mer pengar) för då hade jag lätt hängt på ut ikväll. Fan, hade varit skoj. Kanske ska sluta lyssna på Lady Gaga, inte konstigt att man blir taggad på paryt ;p Men ska ju ut på fredag så lika bra att spara pengar. Yepp. Kommer bli kul att träffa hela RTV-gänget på fredag :) Längtar!

Svar till Fridas kommentar: Jag vill träffa dig med!! När kan du? :)

Idag har jag varit barnvakt åt grannpojken. Vi kollade på film i 3 timmar, hur lätt som helst att va barnvakt till han :p Men nu så är han hemma hos sig och jag ska ta mig en kopp te tror jag. Sen måste jag laga mat så lillsyster hinner käka innan fotbollsträningen. Nu mera är det jag som lagar mat här hemma i veckorna. Och jag som egentligen inte är nå bra på det :p Men det har gått helt okej faktiskt. Det måste jag säga. Men nu ska jag nog ta den där koppen te som jag pratade om. Dt känns lockaden för känner mig lite fryssen (hmm, säger man fryssen?).





<3

Kommentarer
Postat av: Frida

jag kan typ när som helst! :D förutom i helgen x)

2009-12-02 @ 21:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0