Snart är julen här.

Idag har det varit en heldag med julshopping i stan! Sista julklappen inhandlad och all julmat fixad. Och tänka sig att det blir en vit jul, det va inte igår. Men jag gillar inte kylan.. Men nu är det mesta fixat inför julafton, maten ska bara lagas, julklapparna ska slås in och man ska nog städa lite också. Men jag har fan inte fattat än att det är jul snart :p 2 dagar hörrni, kan ni fatta det? Blir mysigt med jul. Syster med familj kommer och såklart kära lilla mormor^^ Blir en bra julafton!

På juldagen finns planer för utgång. Vars det bär av är väl inte riktigt säkert än men det lutar mot Platina. Stina ska snacka med David och se om vi kan komma in. Är 23 på juldagen och kommer bli grymt mycket folk. Nice som fan! Kommer bli bra det här kan jag lova. Planerna för nyår är ju typ helt klara med så det känns bra. Sen när allt det är över är det inte långt kvar till dagen D. SHIT !!

Men nu känner jag att det inte alls är nåt intressant jag skriver om, jag bara skriver. Nu ska jag glo på lite film, Tropic Thunder. Det är en bra film hörrni! Och så ska vi dricka lite champange här hemma för pappsen har precis fått ett nytt jobb! Grattis!!^^



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0