Sista dagen.

Idag körde jag min sista körlektion. Nu jäklar ska jag snart ha körkort :) Kommer inte säga till nån när uppkörningen är, men den är inte riktigt än i alla fall. Hoppas bara jag klarar den :p Men jag kör ju tydligen bra så det ska väl förhoppningsvis inte vara nå problem.

Imorn är det hemgång som gäller. Vet ännu inte vilken tid det blir, men hem kommer jag ju i alla fall, när det nu än blir. Ska bli riktigt skönt att komma hem och få sova i sin egna säng igen. Inte vara fast här i Norberg :p Även om jag har haft det riktigt nice här.

Lava och Emil sover i sina rum en stund nu, de va uppr tidigt imorse på halkan. Så nu sitter man ensam framför tvn med datorn i knät. Bara vi tre som är kvar här nu. Men det är ju de två jag har haft mest kul med så det är nice :) Nej men mer än så har jag väl inte att skriva så vi får väl se om det blir nåt inlägg imorn. När jag kommer hem så ska ju kusinerna komma och käka middag så får se om man har tid. Men trevlig helg på er folket!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0