Prosit.

Jag är så grymt förkyld. När jag vaknade idag va jag så tjock i huvud och bihålor så kunde inte gå upp. Feber hade jag också. Så låg i sängen stor del av dagen. Men eftersom jag lovat att vara barnvakt så va det bara att gå upp, ta två alvedon och bege sig över till grannarna. Och inte va det den lättaste kvällen. Lillflickan va grinig och lillpojken gillade att retas med sin griniga lillasyster.. Och hunden låg och snarkade i soffan. Va så skönt när klockan blev 8 och de kom hem. Det va långa timmar.. Men fick ju betalt för mödan och då kändes det redan mycket bättre^^ Sen vare bara hem och käka middag. Och det är typ min dag. Har kurerat mig lite nu på kvällen. Tänkte fortsätta med det imorn så jag är frisk på nyår. Men även på onsdag ofc, eftersom jag ska till Stockholm och träffa Lava då :D Fett nice.

Men nu tror jag faktiskt att jag ska sova. Är grymt trött efter barnvaktandet. Sen eftersom ens hälsa inte är på topp just nu så blir man ju trött av det med. Så nu ska jag sova huuur skönt som helst. Och länge ska jag sova, det kan ni lita på!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0