Ont i varje muskel i min kropp.

Idag är det lördag. Både gårdagen och idag har varit riktigt långa dagar. Känns som att det skulle vara måndag. Men det är det inte för i såna fall skulle jag inte vara hemma just nu, utan i Norberg på intensivkurs. Imorn åker jag dit ;)
Igår blev en lyckad kväll. Träffade alla från RTV på skolan och så käkade vi där tillsammans. Det va mys :) Och så kul att träffa alla igen! Nästan alla från min klass va där. Sen blev det utgång. Först en sväng till Etage men det sög så sen kom vi in på Kalas gratis tack vare Millas kontakter ;) Superkul kväll! Det blev jag, Milla, Amanda och Ida som gick in på Kalas. Senare kom Malin, Natalie och Jessica också in dit. Måste göra om det snart igen!
Idag va det segt att gå upp, men det måste ju göras. Och det va toppen! Va ju och provjobbade idag på ett ställe. Och kom man väl in i arbetet så gick det bra och jag tyckte det va kul :) Kan bli lite mycket att göra ibland men det tror jag inte kommer bli nå problem. Så när jag kommer tillbaka från Norberg ska jag få veta om jag får jobbet. Men på han lät det som att det inte va några problem ;) Toppen! Emma behöver pengarna :p

Nu ligger jag och myser i min säng efter att ha packat väskan inför imorn. Har precis slagit på Män som hatar kvinnor, hällt upp ett glas cola och äter lite choklad^^ Är helt slut i fötterna och i hela kroppen efter de här två dagarna. Så ska bli skönt med lite avslappning nu. Kanske plocka fram spikmattan med? Mm det låter lockande.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0