Nu börjas det igen..

Vaknade hostandes idag. Fyfan, jag som trodde att min förkylning va på väg bort. Men icke. Känner mig tjock i bihålorna igen. Och rösten är inte som den ska, det kan jag säga. Och det suger. Vill bara vara frsik. Fick lov att säga nej till flera idag pga det. Och också för att min busskort är på vift, men när jag mår såhär är det bättre att va hemma och vila visserligen. Även om det är skit tråkigt. För det är det verkligen!! Gå hemma om dagarna är ju det jag gör hela tiden i veckorna så skulle det ha varit skoj om jag hade kunnat göra nåt annat. Men men.. Fan det suger verkligen, va sur jag är. Jag har så grymt tråkigt! Hitta på nåt nån annan dag? Nån som vill? Jag är ju ledig :p På söndag åker jag ju iväg på intensivkurs. Måste hinna se mina vänner! Jäkla förkylning..



<3

Kommentarer
Postat av: frida

jag vill träffa dig någon dag! :o

2009-12-02 @ 14:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0