Norberg.

Japp nu sitter jag här på mitt rum i Norberg. Har min första körlektion här imorn kl 08.50. Kommer nog bli bra det här tror jag :) Hoppas det i alla fall. Finns ju ett tv-rum här utanför men pallar inte sätta mig där och vara social just nu. Ska sova snart i alla fall. Är grymt trött efter den här helgen och idag har man stressat som en tok. Man skulle ju hinna ner till luciaövningen och va med ett tag där med. Så inte en lugn stund denna helg, hehe. Men hann slinga håret idag i alla fall så nu är det fint igen! Kommer nog inte bli nåt längre inlägg än såhär, har inte så mycket att skriva om :p Kanske blir en film nu innan det blir läggdags?


Bild från i fredags! Jag ser ut som fan, mend de andra är fina i alla fall :)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0