Lalala.

Idag sov jag lääänge och fan va det va skönt! :p Sen va det upp och hoppa, käka lite och ut och övningsköra! Det gick riktigt bra om man tänker på väglaget där jag körde. Vi åkte runt lite...sen så åkte vi till kyrkogården i Alunda och tände ljus för älskade morfar. Farfar hade redan det tänt på sin grav.

Sitter och kollar på nån film på tv4 film nu. Helt okej faktiskt :) Har precis bestämt en dejt med Lava på onsdag! Blir bio då med henne^^ Fan så kul att träffa henne! Har saknat den tjejen mycket ska ni veta. Så det blir en tripp till Stockholm på onsdag, kulkul!

Imorn eftermiddag ska jag vara barnvakt åt grannbarnen. Och eftersom jag ska vara där och vara barnvakt så blir det ju liksom att vara hund- och kattvakt med :p Men det blir nog bra. Får ju pengar i alla fall ;) Och det är verkligen nåt jag behöver just nu. Usch så lite pengar jag har. Eftersom jobbet blev skit så vet man ju inte när man får pengar nästa gång. Men ska hoppas på det här nästa jobbet nu. Annars ska jag läsa en kurs och då får jag lite bidrag i alla fall^^ Men nu ska jag fortsätta kolla filmen!

Vad vill jag egentligen? Om inte jag vet det så vet väl ingen det. Förvirrad, det ordet passar mig just nu. Men tänker inte mycket på det. Ska det hända så händer det, om inte så får det vara så. Vet ju ändå som sagt inte va jag vill. Vi får se hur allt slutar.



<3

Kommentarer
Postat av: frida

vad gör du på tisdag? lust att ses en sväng på stan då kanske? :D

2009-12-28 @ 00:55:44
Postat av: Saadet

Najs blogg du har :) Ska vi följa varandra på bloglovin? Förresten kolla min blogg för att veta hur du kan skicka GRATIS SMS varje dag :) Kraaaaam :)

2009-12-28 @ 17:34:35
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0