Kvällen innan.

Nu har man precis ätit en god skinkmacka oich druckit ett glas julmust^^ Så nu har man lite mer julkänsla. Fy satan så gott det va! Julskinka är det bästa! Mumms^^

Och nu sitter man och kollar på Loce Actually. För typ 1 567 892e gången :p Men kan man göra annat än att älska den? Nej, jag kan se den om och om igen hur många gånger som helst :) Verkligen en av favoritfilmerna. Men en annan riktigt bra film som jag sett mycket går på en annan kanal just nu så synd att jag missar den; Sagan om Ringen. Men man måste ju prioritera.

Det har blivit en fin julklappshög under granen nu :) Spännande! inte för att det är så nånga till mig, men kul ändå :p Blir fler imorn när de andra kommer. Ska bli riktigt mysigt med jul. Synd att den är över så fort  bara.

Jag tänker inte bry mig om det. Ingen idé, bara onödigt. You're nothing for me anyway. Jag mår ändå bättre av att strunta i det, och är ju hellre glad än ledsen :)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0