Hemma en sväng.

Igår blev det inget inlägg heller. Ingen tid för det! Åkte tidigt iväg igår på halkbana, fy satan va kul det va! Man ville ju inte sluta :p Så vi va där hela dagen. Sen när man kom tillbaka så gick vi och handlade lite och så lagade en av killarna mat till 7 stycken av oss. Super gott blev det! Sen kollade vi idol och sen blev det puben. Mycket trevlig kväll (a) Blev lite sömn inatt så är ganska trött, men det va det värt ;)

Nu är jag hemma i alla fall, men åker tillbaka imorn kväll efter luciatåget. Så då blir det bara att sätta sig i bilen och åka tillbaka till Norberg! Men det ser jag fram emot, hihi. Vet inte riktigt va det är "meningen" att detta ska sluta, men trevligt så länge det varar :)

Sitter och väntar på käk nu. Är riktigt hungrig! Ska bli riktigt gott med lite hemmagjord pizza^^ Egentligen så skulle jag ha varit i Enköping vid det här laget. Frida fyller ju år imorn så hon skulle ha lite middag och så. Men blev så sen hem från Norberg så gick inte :s Sen ska jag upp ganska tidigt imorn så jag hinner med allt jag ska göra innan jag åker. Vi får försöka ses nån annan gång istället!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0