God jul !

Idag har varit en rolig och lång dag. Mysig med såklart. Jag älskar självaste julafton^^ Dagen började med lite julgröt och jag fick mandeln iår igen! Sen blev det en tripp till farmor och önskade henne en god jul. Sen va det matlagning och lite annat som gällde innan de andra kom. Vid 12 kom mormor och vid kvart i 1 kom syster med familj. Då blev det julbord och sen väntan på Kalle Anka (INTE ANNA ANKA!!!). Sen kom det som vi alla väntat på. Julklappsutdelningen. Loke och Nea va som galna. Snacka om att de fick mycket julklappar! Och jag är mycket nöjd över mina :) Pengar, en mössa, en väska, armband mm. Så bra! Pengar va det jag hade önskat mig. Och den där underbara mössan ofc^^ Men nu är man trött ska jag säga er. Barnen har hållt igång som bara den. Men de åkte hem för ett par timmar sen. Haha juste, en ny mobil blev det idag med :p Bytte min sony ericsson mot en samsung. Skitsnygg, precis som jag velat ha^^ Men svåger min lovade att om jag ångrade mig så va det lugnt att byta tillbaka ;p Men nu är det lugnt här hemma i alla fall. Sitter och kollar på Sagan om de två tornen. Tror jag kommer somna när som helst. Pratar med Lava på msn. Saknar henne grymt mycket. Vi hade galet skoj tillsammans :) Hoppas jag får träffa henne snart!

Lite bilder från idag! Mer finns på facebook.








<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0