Emmas dag.

Idag blev det ett besök hos tandläkaren. Och såklart hittade de ett hål i en tand. Så nu ska man tillbaka om 2 veckor och laga. Tur att det fortfarande är gratis. Sen blev det stan. Först en sväng till gymmet, upp till ex-jobbet och sa hej och sen flängde jag runt i affärer och inhandlade lite saker. Blev en julklapp till lillsyster, mobilt bredband kontankort till min laptop, hårfärg och sen så råkade det ju såklart bli ett klädesplagg (a) Så kan det går när man heter Emma! Men nu är man hemma i alla fall och är mätt och belåten. Mat <3

Va in på ett ställe och lämna CV och så idag. Ska tillbaka på lördag och provjobba lite och så kanske man ev får jobbet :) Kan bli både deltid eller heltid, får se. Skulle va så skönt om man kunde få ett jobb. Så nu håller jag tummarna.

På söndag åker jag iväg på intensivkurs. Kommer hem igen fredagen den 11 dec och åker igen på söndag den 13 dec och är borta en vecka till. Kommer nog bli bra det där. Sen när man kommer hem är det inte långt kvar till uppkörningen ;) Men när det är tänker jag hålla tyst om.

Imorn är det återträff på GUC! Längtar som fan, kommer bli grymt kul att träffa alla igen :)



<3

Kommentarer
Postat av: frida

vill och kan du fortfarande komma till mig den 12e? :D

2009-12-03 @ 22:19:01
Postat av: Frida

Ska du till falun eller?

2009-12-04 @ 06:41:02
URL: http://fridanvafan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0