Party all night long.

Igår va en helgalen kväll :p Va sånt skitväder när vi gick av bussen vid 7 i Uppsala så vi ringde taxi som grabbsen betalade (a) Bästa taxituren i mitt liv :p Snacka om skön snubbe! Discotaxi is the shit ;) Det va itne en lång resa, man ni ska bara veta va kul vi hade! Sen fortsatte kvällen att vara bra. Mös hemma hos Sara och fixade oss det sista. Sen blev det drickspel, tjejsnack och bra musik! När klockan var över 11 ringde vi en taxi och åkte till Platina där vi kom in utan problem^^ Tur för oss att vi stod på listan, annars hade det aldrig funkat :p Thank god för David! Vi fick en riktigt skoj kväll. Galet mycket folk va det med. Men kul som fan :D Och så fick man se en viss Soran Ismail som va där och festade. Lite folk som blev utslängda osv. Snacka om att det finns vissa klängiga killar. Hur orkar som? Men i alla fall, de förstör inte kvällen för oss :) Slutet blev dock lite kaos. Kön till jackorna va så lång så jag hann inte hämta ut min jacka och väska. Stina, som skulle vara kvar i stan fick ta ut dem istället och själv fick jag springa barfota med pumpsen i handen till bussen :p Kallt var det, det kan jag lova. Och inte har jag kondis för att springa den biten på den korta stund som jag hade. Men hann precis innan sista bussen gick. Tur som fan! Och så kom Stina med mina grejer imorse. Tack tjejen :)

Idag har det varit riktigt segt. Mådde piss när jag vaknade. Tyckte inte om min mamma när hon väckte mig. Shit.. Ville bara ligga kvar i sängen. Aldrig mer va min första tanke :p Men det va värt det eftersom man hade så grymt kul :) Så man fick ta sig upp. Man skulle ju ändå på bio med familjen idag så. Vi va och kollade på Göta Kanal 3 :p Den va bra, men inte lika bra som 2an. så det förstan man kunde få i sig idag va typ popcorn och cola :p Kanske inte det bästa, haha, men hade ingen aptit förrän dess. Nu ligger jag här och kollar på The Simpson-marathon. Är grymt trött.

Förresten, köpte mig en bok idag. Snabba cash. Har bara hunnit läsa 3 kap hittils men den här boken är bäst. Jag är redan helt såld. Den kommer jag ligga och kedjeläsa.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0