Dan före dopparedan

Idag är det städning och matlagning på schemat. Jag tokstädar mitt rum medans jag känner den härliga doften av mammas hemgjorda köttbullar nere från köket. Man blir ju inte lite hungrig! Och snart ska hon göra iordning julskinkan^^ Fy satan va gott! Och igår fick vi hem all vårt rökta rådjurskött. Mumma! Tror jag måste gå ner och äta nåt snart för tanken på all god mat gör mig så jäkla hungrig :p

Har fortfarande lite julklappar att slå in. Men det tar ju inte så lång tid. Så tror väl inte det är så mycket mer att göra förutom att städa klart och så. För imorn ska ju allt utom den sista maten vara klart. Och innan syster och co kommer så ska vi hinna med en sväng till farmor med och önska henne en god jul. Sen vi 1 så blir det julmat :) Julen är så mysig. Men tycker fortfarande inte att det känns som jul imorn.

Nej men nu måste jag fan äta nåt :p Sen är det bara att sätta igång med städnignen igen! Förresten så måste ni lyssna på den här låten, grymt bra!





<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0