Dag 4: Torsdag

Blev inget inlägg igår. Egentligen hade jag ju mer tid igår än någon annan av dagarna, men jag va så duktigt så jag satt och pluggade heeeela dagen lång. Sen efter vi haft teorin igår så gick vi och käkade tacos-buffé på ett ställe ;) Mums säger jag bara! Sen blev vi kvar där ett tag, satt och snackade och så. Det va riktigt trevligt :) Mysigt litet ställe :p Kommer kanske bli så att jag stannar fredag och kommer hem lördag istället. Vet inte än. Men kom i alla fall i säng lite för sent igår. Så man va ju trött när klockanb ringde kvart över 7 imorse, hehe. Men körningen kl 8 gick bra och nu sitter jag på rummet och vilar lite. Ska kanske käka nåt, blev inte så mycket frukost. Ska köra igen kvart över 11 så får väl ta och käka snart i såna fall. Och så fick jag reda på idag att imorn blir det halkbana! Skoj skoj :p Bara jag och en kille till från min grupp som ska göra det imorn. Tydligen bara vi som kommit tillräckligt långt. Hihi. Men det ska bli kul, lite pirrigt såklart men kul.

Det är sista teorilektionen idag. Fick en läxa som ska va klar tills vi börjar ikväll. Inte så lätta frågor, kommer inte göra alla för jag fattar inte :p Så hon får förklara lite bättre helt enkelt så jag fattar! Men nu tror jag faktiskt att jag måste ta en macka eller nåt innan nästa lektion. Annars kommer jag svälta :p Saknar er alla där hemma! Puss på er sötnosar!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0