Dag 2: Tisdag

Jaha idag har man kört lite till då. Men hade inget förrän 20 över 1 så blev lite plugg och gå runt här i Norberg och kolla lite hur allt ser ut. Sen va det en lektion på 2x50 min. Gick så bra så :) Inte så orolig över körningen, det är teorin som känns lite sisådär. Men det kommer väl så småningom. Har precis haft teori så nu sitter jag på rummet och softar lite bara. Har faktiskt redan hunnit göra läxan vi fick idag. Duktigt Emma! *klapp på axeln* Imorn blir det ingen körning alls faktiskt utan plugg för hela slanten. Sen imorn efter teorin ska vi och käka taco-buffé ;) Mumma! Det ser jag fram emot, hehe. Man pallar ju inte laga så mycket mat här. Litet kök så man orkar ju inte stå där och trängas. Så man äter det enklaste typ :p Men jag har det bra här i alla fall. Schyssta människor som tur är. Så de här två veckorna ska inte bli nån pina i alla fall. Men nu funderar jag faktiskt på om jag ska sätta mig och plugga lite. Behöver all pluggtid som går kan jag säga. Tar ett tag för mig att få in allt :p Men kommer nog inte sitta så länge ikväll, har ju hela dan imorn och är ganska trött nu. Bättre att man kan vila ut så man är pigg imorn! Men vi hörs hörrni, hör gärna av er om ni har nåt på hjärtat! Svarar jag inte på en gång så kör jag eller har teori så ha tålamod ;)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0