Dag 2: Tisdag, forts

Sitter här med en av tjejerna från min grupp. Sitter med varsin dator, hehe :p Har pluggat lite nu och det känns för första gången som att det går framåt. Skönt! Så nu känns det lite mer positivt. Bra att nåt fastnar i skallen på mig :p

Tror inte jag kommer vara uppe så länge idag. Visserligen har jag sagt det varje kväll och det har aldrig blivit så.. Så kommer nog inte bli nån tidig kväll ikväll heller ;p Kommer väl slå på en film eller kör några avsnitt av Family Guy :) Tummen upp för Family Guy, det får mig alltid på bättre humör! Så blir kanske lite sånt ikväll. Igår blev det Stolthet och fördom. Helt underbar film by the way! Kan se den många gånger om :) Har ni inte sett den så se den för tusan ;) Ingen annan som har nå bra filmtips till mig? Emma älskar film så alla tips är välkomna! :D

Nu blev det plötsligt helt tomt i huvudet. Det va nå mer jag tänkte dela med mig här på bloggen med nu försvann det.. Allt plugg som ska in i huvudet puttar bort allt annat som finns där uppe, haha :p Men kommer jag på va det va så får jag väl skriva det senare då.. Det va nog inte så viktigt i alla fall, bara nåt av mitt vanliga babbel säkert. Men nu ska jag avsluta det här inlägget. Blir väl ett nytt imorn om jag har nåt att skriva om. Eller va säger jag, jag kommer säkert skriva även om jag inte har ett vettigt ord att komma med :p



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0