Dag 1: Måndag

Sitter i min säng nu efter att ha käkat middag. Har haft två körlektioner idag. Det gick bra :) Tror det här kommer funka riktigt bra! Ska snart ha första teorilektionen. Som kommer hålla på i evigheter.. Nej då, bara till 8, men i alla fall :p Den börjar 10 över 5 så kommer inte skriva så mycket denna gång heller. Men har jag så mycket att skriva om? Jag har sett mig lite om här, varit och handlat och så. Mysigt litet samhälle. Sen har jag suttit och pluggat vid datorerna. Det är teorin som jag oroar mig för, shit va sämst jag är på det. Men vi har ju mycket tid på dagarna att plugga på så det ska väl gå in i skallen under de här 2 veckorna. Förhoppningsvis :p Så nu gäller det att jag fokuserar!!



<3

Kommentarer
Postat av: tomas fredriksson

fick du paketet idag?

2009-12-08 @ 14:54:12
URL: http://bamsetomas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0