21 december.

Idag är det 3 dagar kvar till julafton. Kan ni fatta, 3 DAGAR! Det är så sjukt. Men det är snö så blir en vit jul i alla fall. Men sen när det varit jul så får snön gärna försvinna fort så det kan bli sommar^^ Jag sitter ju och fryser som en tok, det är klart jag vill ha sommar liksom. Usch för kyla!

Va hos tandläkaren idag och lagade en tand. Och den jäveln stack in en spruta i käften på mig utan att fråga! Aldrig i livet att jag vill ha en spruta. Har aldrig tagit bedövningsspruta förut när jag lagat tänder så varför göra det nu? Jag är ju rädd för sprutor ffs! Idiot-tandläkare. Det gjorde ju ont :(

Ikväll blir det julmys med flickorna hemma hos kära Sofie Bernelind :) Kommer bli riktigt kul tror jag! Det blir middag och massa trevligt sällskap. Blir väl inte så jättesent tror jag. Inte för att det spelar någon roll, jag är ju arbetslös :p Men det är kul att de fixar sånt här, blir skoj att träffa alla och umgås lite :) Nice som fan om ni frågar mig.

Men nu ska jag faktiskt ta och hoppa in i duschen så jag blir lite fräsch inför kvällen! Man behöver ju inte komma dit som en lodis, right? Så nu väntar en varm dusch! Skönt^^ Please, give me what I want!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0