Welcome to the club



Nu börjar denna måndag att lida mot sitt slut. En ganska soft dag på jobbet. Satt fram till lunch på produktutbildning sen va det sälja sälja som gällde :) Jag fick två skraplotter för att jag sålde mina första så snabbt, och se för att jag blev den första som sålde 3 st så vann jag en biocheck och en popcorn- och läskcheck men^^ Så nu måste jag gå på bio! Nån som ska med? :) Så det va en bra dag. Imorn börjar vi förhoppningsvis med den nya försäkringen. Kommer nog ta ett tag att komma in i den eftersom ma nu kan hela manuset av förra helt utantill :p Men det ska nog gå bra tror jag.
Så nu ska man jobba på den här veckan, sen på fredag bär det av till Värmland och till stugan :) Dags för årets marknad i Filipstad, Sveriges största. Ska bli så kul^^ Och Stina ska nog med så då blir det ju ännu bättre :D Hennes sällskap tycker jag om ska ni veta! Kommer bli en riktigt bra helg. Sen så kan det ju inte dröja förrän Malin och Malin kommer hem och det ser jag verkligen fram emot! De är riktigt saknade av mig. Är så tom utan dem :o Men när de kommer hem ska det partas ;)

Nej men jag ska nog dra mig mot sängen snart. Börjar visserlige inte förrän 1 imorn men ska upp i skaplig tid så jag hinner med lite saker. Sen är jag ganska så trött med så behöver sova ordentligt. Tror jag ska gå och fylla på mitt gymkort imorn, är dags att kommer igång igen. Träna träna :) Längtar efter gymmet, så jäkla skönt. Så det är ett måste imorn! Men nu är det sängen som är ett måste :p Godnatt!



<3

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad är det du/ni säljer?

2009-09-01 @ 06:17:11
URL: http://fridanvafan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0