Usch vilken dag..

Idag har jag suttit framför datorn hela dagen och pluggat.. Fyfan :s Försäkringsavtal och grundläggande juridik... Hemskt! Imorn ska jag göra testet och frhoppningsvis klara det. Nu har jag pluggat så mycket så kommer bli så förbannad om jag inte gör det. Men samtidigt så känne rjag att jag skulle inte bi förvånad om det inte går.. Det är så sjukt svårt. Men men, klarar jag det inte är det väl inte meningen att jag ska bli "försäkringsförmedlare"..:p Då är det bara att gå vidare!

Imorn blir det även ålandsbåt med Malin :) Skoj som fan tycker jag, hoppas bara jag inte blir sjösjuk ;p Sen ska vi nog ut på kvällen och göra stan osäker ;) Haha! Kommer bli grymt kul känner jag. Sen på lördag är det kräftskiva hemma hos henne på Rundvägen! Helgen ser så bra ut tycker jag :D Så efter provet imorn så har jag bara bra saker framför mig, så skiiit samma om det går åt helvete, jag har hela livet framför mig ;) Det handlar ju inte om drömjobbet så!

Nu ska jag käka en toast och lägga mig i sängen och glo på tv :) Kommer sova tidigt ikväll eftersom jag ka upp typ halv 7 :s Fast man är ju ändå så trött för att man suttit och pluggat hela dagen så gör inget, kommer somna så skönt så ;p Nä nu blir det toast, mumma! Ha en bra helg på er, för det ska jag minsann ha! ;D



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0