Trött trött trött och åter trött...

Känner mig så otroligt jävla seg just nu. Känner att jag knappt orkar röra fingrarna och skriva här. Fattar inte va det kom från. Har känt mig pigg hela dagen när jag jobbat men i bilen hem kom tröttheten som en smäll på käften. Måste va allt kaffe som jag druckit idag, nu slår det tillbaka när man inte druckit på ett tag. Jaja, tur att det inte kom när man satt och jobbade, det hadeju inte varit det bästa :p

Idag fick jag sålt på jobbet och jag kunde ju inte känna mig stoltare! Med tanke på att det är en svår försäkring är jag nöjd för det lilla :) Men imorn ska jag va ännu bättre, det är mitt mål! Hoppas verkligen jag lyckas :p Men det är ett rätt slitigt jobb även om det är ett stillasittande.. Man blir seg i huvudet och man kanske blir lite trött på att hela tiden upprepa allt om och om igen, men arbetskamraterna är toppen och jag trivs med dem all :) Så tummen upp!

Blev medbjuden ut ikväll men kände att jag va alldeles för trött för det, tyvärr. Hade varit grymt skoj annars. Men får ta det i helgen istället! Jag hoppas Milla, Frida och Amanda är sugna på lite utgång :) Får kanske se till att höra av mig till dem :p

Nu blir det strax tv-mys i sängen ^^ Men jag hinner väl säkert inte se nåt, kommer väl somna som en stock eller nåt :p Men ska nog ta en kopp te och dricka så man får väl hoppas att jag inte somnar med den i handen ;) Ha en bra lill-lördag! Här har ni en grymt fin låt^^





<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0