There is nothing like true friendship <3


Jag kan inte med ord beskriva hur otroligt lycklig och glad jag är för att ha fått tillbaka er i mitt liv igen. Fått tillbaka er på det sätt som det va och som det ska va! Utan er är det nåt som fattas, utan er är jag inte jag. Ni är en så stor del av mig att jag inte klarar av att förlora er. Jag har alltid så grymt skoj tillsammans med er och ni gör dagarna ljusare än va de är från början :) Det här är äkta, det här vill jag aldrig förlora. Ska aldrig bli så som det blev sist igen det kan jag lova. Jag hoppas alltid att ni kommer va en del av mitt liv, för ni kommer i alla fall alltid att finnas i mitt hjärta. Ni har stöttat mig i vått och torrt, jag kommer aldrig kunna tacka er nog. Ni får aldrig glömma att jag älskar er flickor <3

Kommentarer
Postat av: Mallan

Åh stumpan! Jag blev så rörd så det bränner innanför ögonlocken. Du anar inte hur kul det är att du är back on track igen, det är underbart! :) Du fick just en stressad, frustrerad och näst intill tokig människa till att för en sekund bjuda på ett leende med kärlek i.

Kärleken till min resväska är dock inte lika stor. Och resfebern börjar komma i kapp mensvärken..Haha!



Negerparty när vi kommer hem, skriv upp det! ;) Massor av kärlek/ Malin

2009-08-22 @ 23:30:47
URL: http://mildaamakaroner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0