Sverige - Finland

Jepp, idag va man på Råsunda och kollade på match mellan Sverige och Finland :) Inte den mest spännande match jag sätt, men för tusan Sverige vann ju :p Men det va nära att det inte blev så för inte spelade de så bra. Finnarna va inte dåliga de inte! Men 1-0 slutade det och det va ju tur ;) Men nu är man trött, det kan ni alla lite på! Kommer väl inte va uppe så länge till skulle jag tro, somnar väl sittandes här snart :p

Skulle egentligen ha gjort ett litet test inför jobbet idag men blev uppskjutet till fredag (thank god) så hinner plugga mer. Det är så sjukt mycket man ska kunna när man jobbar med försäkringar så vi får se om jag klarar det :s Känns jävligt tungt nu måste jag säga. Ska sitta med det hela dan imorn och nöööta.. Kul... Sen kl 10 på fredag är det dags.

Men ser i alla fall fram emot en tripp med Eckerö med Malin på fredag eftermiddag och sen kräftskiva hos henne på lördag :D Kommer bli fett nice ;) Dunderbra helg man har framför sig! Man kan ju knappt bärga sig :D Nej men ska kanske runda av här nu då. Man är ju som sagt skapligt trött och eftersom jag ska plugga imorn så behöver jag sova. Natti natt!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0