Sicken helg hörrni!

Ja fredagen började med att man åkte till jobbet för det där förbaksade provet. Nervös som ett as va man ju med. 69% rätt skulle man ha. Men tro det eller ej, jag fick 83% rätt! Då kan ni tro att jag blev lättad :p Så det va riktigt skönt. Sen blev man upphämtad av Malin och Mickan så åkte vi och handlade lite inför kräftskivan :) Sen bar det vidare till Eckerölinjen för Malin och mig :) Trevlans va det verkligen! Kom hem till malin vid halv 10 på kvällen, bytte om och så sen in till stan med 20 över 10 bussen och ut på krogen ;) Hur kul kväll som helst som avslutades på Etage!

Igår va det lördag och dags för kräftskiva! Kl 10 ringde klockan och från och med då och fram tills alla kom hade vi fullt upp :p Men det blev en så otroligt lyckad skiva och lyckad kväll! Måste vi allt göra om :) Länge sen jag hade så kul, har verkligen saknat allt. Tack för en bra kväll, den förblir oförglömlig ;)


Idag har varit en lite seg dag. Har varit trött som fan, blev lite lite sömn. Städade hos Malin och så innan man for hem. Blev sängen och en film, men såg inte så mycket av den eftersom jag somnade rätt så fort :p Vaknade, käka middag, lite mer mys i sängen och så en dusch! Men inte blev man så mycket piggare av den :s Blir en tidigt kväll ikväll, ska ju upp tidigt imorn. Och kommer ändå inte palla va uppe länge så trött som jag är :p Men fre-lör va helt bäst, verkligen!



<3

Kommentarer
Postat av: Indira

Det va verkligen en toppen kväll ;)

2009-08-20 @ 14:10:38
URL: http://indiira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0