Rubrik.

Har inte skrivit så mycket för har väl inte haft så mycket att skriva om. Jag blev erbjuden att ta över ens jobb på ProVoice och det betyder mer i lön och det tackar man ju inte nej till! Så jag är mer och mer positiv till det här :) Det är i alla fall pengar!!

Har kört min första körlektion och det gick mycket bra, hur trevlig tjej som helst i typ 25 års ålderna kanske :) Det blir nog inte alls svårt, kommer gå så bra. Va inte lika svårt att köra i stan som jag hade trott faktiskt.

Nu på kvällen har jag varit hos en naprapat som fick kolla min rygg som jag har haft så ont i flera dar nu. Han masserade och knäckte. Ni ska bara veta vilken smärta jag fick känna. Jag låg inte och skrattade precis. Tvärtom nästa. Men det blev bättre men har fortfarande lite ont. Och det kommer komma tillbaka sa han. Jag har problem med nån kota, jag svankar för mycket och så är jag överrörlig så det blir helt fel i ryggen. Så nu har vi införskaffat oss en pilatesboll så nu ska jag fan bli bra i ryggen! För det är inte en trevlig värk jag har. Har haft svårt att både gå och sitta. Men som sagt, är mycket bättre nu :)

Det va väl lite uppdatering i alla fall. Imorn åker mamma, pappa och mormor till stugan i Värmland och det betyder att jag blir ensam hemma hela helgen. Fast tidigt på lördag ska jag ju iväg till Malin och sen ska vi vidare in till Öregrund på Roslagsloppet och bli där hela dagen, kvällen och en stor del av natten ;) Kul ska vi ha det! Sen får vi väl se hur det blir med sovandet. Om jag flirtar in mig hos Malin eller om jag åker hem.....eller hur det blir! Man har ju alltd en syster i Östhammar men vill ju helst inte störa. Även om hon också ska ut i Öregrund på lördag :p Men som sagt så får vi se! Nu ska jag in till min säng och tv och se på NCIS! ;D



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0