Orkar inte, vill inte..

Varför ska jag behöva må såhär igen.. Min kropp pallar inte med allt som står i min kalender och allt jag ska hinna med. Jag mår som fan.. Fick lova att sjukanmäla mig från jobbet idag och även från teorikursen.. Fan! Jag har inte tid att missa, men min kropp är för tillfället ur funktion... Jävla mage.. Jag har inte tid att må såhär och jag orkar verkligen inte med det längre.. Och medicinen funkar ju lite när den vill.. Kommer väl leda till ett nytt läkarbesök.. Som leder till en ny medicin som funkar i början med som sen ger upp.. Det är som vanligt det... Förlåt om jag sitter här och tycker synd om mig själv men jag har levt med det här så länge nu, och 4 år på läkarbesök har inte gjort mig klokare och inte hjälpt mig så jättemycket precis.. Har ju än inte fått nån riktig diagnos och inte heller en riktigt fungerande medicin. Så jag är ganska trött på det här! Så nu får jag tycka synd om mig själv, för jag har massa jag behöver göra men går inte för kroppen säger stopp. Den orkar inte. Så nu får jag väl bädda ner mig för 3dje gången idag.. Tänkte att jag skulle försöka åka in nu efter en dusch men jag pallar inte.. Yrsel som fan.. Vill bara vara normal och känna mig frisk :(



<3

Kommentarer
Postat av: Milla

Hoppas att du mår bättre snart! :)

2009-08-25 @ 18:04:30
URL: http://millrill.bogg.se
Postat av: Jenny

Man har rätt att tycka synd om sig själv när man haft problem i flera år och läkarna inte kan ge ngn diagnos. krya på dig. Kram

2009-08-31 @ 22:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0