Öregrund för hela slanten!

Japp idag ska vi hålla till i härliga Öregrund :) Ska hem till Malin till 12 och sen vidare! Kommer bli en bra dag! Fint väder är det ute med så hoppas det kan va så hela dagen :) Och det är vaaarmt :D Sånt tycker vi om ;) Har fortfarande kläd-ångest, men det börjar ljusna lite i alla fall. Man vill inte klä sig för varmt. Men inte för kallt heller? Har med mig ett ombyte ifall det blir kallare till kvällen. Nu funderar jag bara på om jag har med mig allt... Jag hatar att glömma saker så idag ska jag fanimej inte göra det! :p Yeah right...Nåt ligger alltid kvar hemma ;p

Men nu börjar vi tagga till fan! Idag ska vi ha skoj och inte tänka på nåt annat :) Heldag i solen och med en massa folk, det är så det ska va :) Så nu kör vi hörrni, vi ses i dimman(som man säger)! Tagga tagga ;)




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0